Словник

Сегментація ринку

Що таке сегментація ринку

Сегментація ринку – поділ ринку на чіткі групи покупців, які можуть пред’являти вимоги на різні продукти і спеціальні маркетингові підходи.

В результаті сегментації визначаються сегменти ринку. Залежно від використовуваних критеріїв виділяють демографічну, психографічну і поведінкову сегментації.

Сегментація ринку – поділ (диференціація) будь-якого ринку на окремі частини (сегменти) з урахуванням безлічі критеріїв і факторів. Сегмент ринку – виділення груп споживачів, продуктів або підприємств, що володіють загальними характеристиками. Сегмент – ринкова група покупців, що володіє схожими потребами, бажаннями і можливостями. На масовому ринку, з величезним числом покупців, виробники не бачать сенсу в розробці товарів для задоволення потреб кожного конкретного споживача. Для спрощення, з метою оптимізації виробничої програми і спрощення комунікації, маркетингу та збуту, виробник виявляє групи покупців, зі схожими потребами, поглядами, принципами, всередині групи. Групи споживачів же значно відрізняються своїми вимогами до товару, принципами та поглядами, методами покупки і споживання.

Терміни та визначення

Сегментація ринку визначення

Сегментація ринку, сегментування ринку – стратегія виробників і продавців товарів, що полягає в розділенні ринку на окремі частини (сегменти) за ознакою виду товару, що продається, територіального розташування, типу найбільш представлених на цій частині ринку покупців, за соціальними ознаками.

Сегментація ринку термін

Сегментування ринку (market segmentation) – термін в теорії маркетингу, що використовується для опису процесу поділу цілого ринку або галузі на однорідні частини (сегменти) за певними ознаками.

Стань ефективним інтернет маркетологом — запишись до нас на курси! Школа Інтернет Маркетингу: курси з найбільш популярних спеціальностей: інтернет маркетолог, SMM спеціаліст, SEO спеціаліст.

Leave a Reply

Школа Інтернет Маркетингу

Ярославський провулок, 1/3, Київ