Що таке сегментування аудиторії
Сегментування аудиторії – методика, за якою цільову аудиторію ділять на групи по потрібним критеріям.
Застосовується в маркетингу при плануванні рекламних компаній в соціальних мережах та інтернеті.
“Види сегментування аудиторії:
- географічне;
- демографічне;
- соціально-економічне;
- психографичне;
- поведінковий.
Детальна сегментація використовується в таргетированній і контекстній рекламі, саме від правильного визначення ЦА залежить її ефективність. “Сегментування цільової аудиторії – це поділ аудиторії на групи, де вони об’єднані за ознакою схожих потреб (запитів). Сегментація цільової аудиторії і ринку важливі в інтернет-просуванні та просуванні в соціальних мережах. Інструменти, які використовують для сегментування, ділять аудиторію на групи і дозволяють послати найбільш окреме рекламне повідомлення кожної конкретної групі, в залежності від уподобань користувачів, а не внутрішніх відчуттів рекламодавця. При однакових затратах на рекламу ефективність сегментованої компанії буде вище .
Сегментування аудиторії визначення
“Сегментація ЦА допомагає:
- Побудувати персоналізовану рекламну кампанію, грунтуючись на реальних даних про групи аудиторії.
- Дізнатися напевно, що “болить” у різних сегментів ЦА та задовольнити потреби.
- Точно налаштувати таргетінг на кожну групу й отримати максимальну конверсію. “
Сегментування аудиторії термін
“Для інтернет-маркетолога сегментація аудиторії – це ключове завдання в побудові маркетингових стратегій. Сегментувати цільову аудиторію, потрібно, як мінімум, з двох причин: Ваша ЦА, ймовірно, неоднорідна. Отже, у покупців різна мотивація, процес вибору й потреби.
Якщо ви розіб’єте аудиторію на сегменти, ви зможете робити більш персоналізовані пропозиції та рекламу. Це допоможе підвищити конверсію і середній чек. ”
Стань ефективним інтернет маркетологом — запишись до нас на курси! Школа Інтернет Маркетингу: курси з найбільш популярних спеціальностей: інтернет маркетолог, SMM спеціаліст, SEO спеціаліст.