Що таке SERP
SERP – оброблена пошуковими системами сторінка пошукової видачі (сторінка проіндексована і потрапила в пошукову видачу).
SERP (Search Engine Results Page) – сторінка видачі результатів пошуку, яку також часто називають «пошукова видача» або просто «видача».
Незважаючи на те, що інтерфейс і функціональні елементи SERP залишаються для кожної пошукової системи незмінними протягом тривалого проміжку часу, кожен раз для користувача ця сторінка виглядає по-різному, оскільки основна її частина відведена під органічну видачу та динамічні блоки контекстної реклами.
SERP визначення
Серп видається користувачу пошукової машини у відповідь на його запит і може містити не тільки текстові описи документів, але також містити відео-превью, зображення, карту місцевості та інші медіа. Перша сторінка серпа називається топом.
Основні елементи SERP:
- Органічна видача. Основна частина SERP. Це перелік посилань на сторінки, які проіндексовані пошуковою системою і видані користувачу відповідно до алгоритму ранжирування.
- Комерційна видача. Це блоки контекстної реклами, в числі яких можуть бути текстові, текстово-графічні та мультимедійні оголошення.
SERP термін
Останнім часом пошукові машини не тільки модернізують свої алгоритми для формування серпа, але і дозволяють користувачам налаштовувати його за допомогою персоналізації. Пошукові результати залежать тепер не тільки від сотень внутрішніх і зовнішніх чинників документа, але і географії користувача, його мови і налаштувань.
Шорткати. Це елементи, які з’являються у відповідь на деякі види запитів.
Пов’язані запити – відбувається уточнення пошукового запиту. Користувачу пропонуються словоформи, або схожі запроси.Елементи управління – сюди відносяться посилання для переходу на сайт, підказки при введенні запиту користувача.
Стань ефективним інтернет маркетологом — запишись до нас на курси! Школа Інтернет Маркетингу: курси з найбільш популярних спеціальностей: інтернет маркетолог, SMM спеціаліст, SEO спеціаліст.