Що таке SKU
SKU – ідентифікатор товару (складський номер або номенклатурна позиція), потрібен для обліку товарів на складі і статистики по реалізованої продукції.
У мерчендайзингу SKU – номер конкретної товарної групи (тобто присвоюється групі, а не одиниці товару).
Для постачальника магазина кожна SKU (номенклатурна позиція) є об’єктом управління запасами: аналізуються, заповнюються, повертаються, реалізуються товарні запаси, аналізується оборотність складських запасів по групах товарів і по асортиментно, по кожній позиції SKU.
Для рітейлу в асортименті якого десятки тисяч асортиментних позицій (SKU) управління поставками і підтримку запасів на необхідному рівні є найскладнішою логістичної завданням. Тобто всі ці SKU повинні бути систематизовані, по кожній з позицій має здійснюватися контроль залишків.
У сфері мерчандайзингу SKU – асортиментна позиція (одиниця однієї товарної групи, марки, сорту в одному типі упаковки однієї ємності). SKU класифікують по групах. Для цього проводять ABC-аналіз а також XYZ-аналіз.
SKU визначення
Показник СКУ активно використовується в торговельній сфері, оскільки тільки за допомогою грамотно сформованої системи, що забезпечує прогноз обсягів продажів продукції і планування складського запасу, компанія зможе заощадити значну кількість коштів, які можна перенаправити на реалізацію важливих стратегічних програм.
SKU термін
Раціональний підхід до управління залишками по СКУ є дійсно необхідним для ефективного розвитку і подальшого економічного процвітання підприємства.
Стань ефективним інтернет маркетологом — запишись до нас на курси! Школа Інтернет Маркетингу: курси з найбільш популярних спеціальностей: інтернет маркетолог, SMM спеціаліст, SEO спеціаліст.