Що таке скетч Скетч - в маркетингу це візуальний спосіб мислення, замітка, що складається з тексту, малюнків і схем. Скетч - це візуальні замітки, що представляють собою поєднання тексту і…
Що таке скрізна аналітика Скрізна аналітика - аналіз ефективності рекламних кампаній на основі повних даних про продажі, що відслідковує шлях клієнта від перегляду реклами і до повторних продажів. Скрізна аналітика…
Що таке семантичне ядро Семантичне ядро - набір ключових слів і ключових фраз, що відбивають тематику сайту. Саме за цими фразами пошукові роботи визначають релевантність сайту пошуковим запитам користувачів. Щоб…
Що таке сегментування аудиторії Сегментування аудиторії - методика, за якою цільову аудиторію ділять на групи по потрібним критеріям. Застосовується в маркетингу при плануванні рекламних компаній в соціальних мережах та інтернеті.…
Що таке сегментація ринку Сегментація ринку - поділ ринку на чіткі групи покупців, які можуть пред'являти вимоги на різні продукти і спеціальні маркетингові підходи. В результаті сегментації визначаються сегменти ринку.…
Що таке сеанс Сеанс - період часу, протягом якого користувач активно працює з вашим веб-сайтом або додатком. До сеансу прив'язуються всі дані про використання сайту або програми: перегляди сторінок, події,…
Що таке сателіт Сателіт - допоміжний сайт, створений для просування основного або для продажу гіперпосилань. "Типи сателітів: Статичні. Створюються без використання системи управління контентом і не оновлюються Динамічні. Створюються з…
Що таке ринковий потенціал Ринковий потенціал - межа, до якої прагне ринковий попит при наближенні витрат на маркетинг до такої величини, що їх подальше вже не призводить до зростання попиту…
Що таке ринок продавця Ринок продавця - тип ринку, який характеризується більш сильною позицією на ньому продавців у порівнянні з позицією покупців. На ринку продавця попит перевищує пропозицію. Ринком продавця…
Що таке ротація Ротація - переміщення елементів усередині однієї групи. Наприклад, в рекламі існує ротація рекламних матеріалів, щоб все рекламодавці мали можливість розміститися на певному майданчику. Відновлення рекламних матеріалів підвищує…