Skip to main content

Що таке SMB

Від англійського small-medium business. Сегмент ринку, який становить малий і середній бізнес.

СМБ сегмент ринку (smb сегмент) – ринковий сегмент підприємств малого і середнього бізнесу.

Характерною рисою товарів і послуг СМБ сегмента є: висока функціональність, універсальність, але і велика гнучкість в налаштуванні під вимоги бізнесу окремого клієнта, низька вартість володіння, висока масштабованість, простота впровадження, використання і високий рівень зовнішньої сервісної підтримки (“24/7”, персональний консультант, поновлення, річні контракти на підтримку та інше).

СМБ (SMB) особливо чутливий і максимально зацікавлений в комплексному обслуговуванні: консультацій, продажу готових “коробкових” рішень, маркетингову активність, технічне обслуговування, постпродажную підтримку наших рішень.

Що таке SMB термін визначення

SMB визначення

Термін СМБ в основному застосовується в IT сфері та індустрії обслуговування діяльності компаній (b2b ринок).

Основна відмінність компаній СМБ сегмента від, скажімо, компаній корпоративного або державного сегмента в тому, що на відміну від великих компаній, де переважає персональний підхід до вирішення завдань, в компаніях СМБ, незважаючи на явні відмінності малих і середніх компаній, пропонуються і купуються, у чому, рішення стандартизовані, оптимізовані і економічно вивірені.

SMB термін

Кардинальна відмінність СМБ від ринку FMCG в цільове споживача. Ринок високооборотних товарів (FMCG) – це ринок приватних споживачів і персональних продажів, тоді як сегмент СМБ – це корпоративний ринок дрібних і середніх компаній.

Стань ефективним інтернет маркетологом — запишись до нас на курси! Школа Інтернет Маркетингу: курси з найбільш популярних спеціальностей: інтернет маркетолог, SMM спеціаліст, SEO спеціаліст.

Leave a Reply

Close Menu

Школа Інтернет Маркетингу

Ярославський провулок, 1/3, Київ