Skip to main content

Що таке SOV

Share Of Voice – англ. частка голосу. Частка рекламного впливу, показник рекламної активності конкурентів по відношенню один до одного.

SOV розраховується за формулою:

SOV = рейтинг конкретного рекламного повідомлення / рейтинг категорії Х 100%
Чим вище SOV, тим більше помітне реклама серед конкурентів. “

Частка голосу (share of voice, SOV) – показник рекламної активності бренду або окремого товару, що означає частку рекламного повідомлення бренду в потоці рекламних повідомлень всього ринку / сегмента за аналізований період. Вимірюється в%.

SOV вимірюється в розрізі кожного медіа каналу. (ТБ, преса, інтернет і т.п.) Частка голосу говорить про те, наскільки рекламне повідомлення бренду помітно для споживача в загальному потоці рекламних повідомлень всього ринку.

Чим більше значення частки голосу, тим вище помітність рекламного повідомлення бренду в сегменті, тим вище ймовірність того, що споживач його побачить і запам’ятає.

Share Of Voice — доля рекламної взаємодії

Це ставлення викуповується трафіку до загального трафіку рекламного ресурсу, виражене у відсотках. Найчастіше використовується для розрахунку переважання вашої реклами над конкурентами.

Що таке SOV термін визначення

SOV визначення

SoV (Share of Voice) – це визначення, яке перекладається як «частка рекламного впливу». Простіше кажучи, це спеціальний показник, який використовується для оцінки рекламної активності конкурентів в тій чи іншій обраної вами сфері. SoV дуже важливо знати, якщо діяльність вашого бренду знаходиться в області особливо високу конкуренцію.

SOV термін

Показник SOV має велике значення для рекламодавців та медіа. Частка голосу показує ефективність реклами, наскільки рекламні повідомлення помітні на споживача і впливають на нього в сукупному потоці реклами на всьому ринку. Тобто, чим більше значення SOV, тим більше і помітність рекламних матеріалів бренду або товару в зазначеному сегменті.

Стань ефективним інтернет маркетологом — запишись до нас на курси! Школа Інтернет Маркетингу: курси з найбільш популярних спеціальностей: інтернет маркетолог, SMM спеціаліст, SEO спеціаліст.

Leave a Reply

Close Menu

Школа Інтернет Маркетингу

Ярославський провулок, 1/3, Київ