Skip to main content

Що таке SWOT-аналіз

SWOT-аналіз – методика для оцінки наслідків рішення.

SWOT-аналіз це абревіатура від скорочення слів:

  1. Strengths – сильні сторони (внутрішній фактор);
  2. Weaknesses – слабкі сторони (внутрішній фактор);
  3. Opportunities – возможности (внешний фактор);
  4. Treats – загрози (зовнішній фактор).

У матрицю заносяться сильні та слабкі сторони, вигоди, які обіцяє прийняття цього рішення, а також можливі загрози його здійснення (економічні, політичні, соціальні тощо).

При аналізі розробляється комплекс заходів, які потрібні для подолання слабких сторін і компенсації загроз. “SWOT-аналіз часто використовують при стратегічному плануванні. З нього може починатися будь-яка дія компанії. Наприклад, такі як дослідження нових ініціатив, нові стратегії розвитку, можливі зміни.

Такий аналіз – відмінний спосіб поліпшити стратегії ведення бізнесу. “SWOT аналіз (переклад з англ. Swot analysis) – один з найбільш ефективних інструментів в стратегічному менеджементі. Сутність СВОТ аналізу полягає в аналізі внутрішніх і зовнішніх чинників компанії, оцінці ризиків і конкурентоспроможності товару в галузі .

Що таке SWOT-аналіз термін визначення

SWOT-аналіз визначення

Метод SWOT аналізу – універсальна методика стратегічного менеджменту. Об’єктом SWOT аналізу може стати будь-який продукт, компанія, магазин, завод, країна, освітній заклад і навіть людина.

SWOT-аналіз термін

Переваги SWOT аналізу полягають в тому, що він дозволяє досить просто, в правильному розрізі поглянути на становище компанії, товару або послуги в галузі, і тому є найбільш популярним інструментом в управлінні ризиками та прийнятті управлінських рішень.

Стань ефективним інтернет маркетологом — запишись до нас на курси! Школа Інтернет Маркетингу: курси з найбільш популярних спеціальностей: інтернет маркетолог, SMM спеціаліст, SEO спеціаліст.

Leave a Reply

Close Menu

Школа Інтернет Маркетингу

Ярославський провулок, 1/3, Київ