Що таке Title
Title – текстовий елемент веб-сторінки, в стислій формі характеризує її зміст, найбільш значимий фактор ранжування сайтів. Від title залежить позиція в будь-якій пошуковій системі, пошукові роботи в першу чергу звертаються до нього, щоб прояснити, яка саме інформація тут міститься.
Title (тайтл) – найважливіший тег для внутрішньої оптимізації html-коду сторінок. Зазвичай title відображається в якості посилання на сайт в результатах пошуку.
Правила для створення title:
- Заголовок повинен відображати суть сторінки.
- Довжина заголовка 50-80 символів.
- Тег title повинен містити ключове слово
- Для кожної сторінки на сайті повинен бути свій унікальний title.
Пошукові системи надають дуже велике значення тексту, укладеним в title, тому слід використовувати цей фактор максимально ефективно. Фізично, зміст тега title – це назва сторінки, яке відображається в самому верхньому полі браузера.
Також зміст title відображається у видачі пошукових систем по запитах користувачів (це назви посилань в результатах пошуку). Тому заголовок сторінки повинен максимально ємко відображати її суть і обов’язково містити ключові слова.
Для кожної сторінки зміст title повинен бути унікальним. “Пошукові системи можуть враховувати не всі слова, що містяться в назві сторінки, а тільки певна кількість перших слів (інші можуть просто відсікатися).
Для різних пошукових систем ці показники відрізняються, і до того ж вони можуть просто змінюватися з часом при коригуванні алгоритму, тому настійно рекомендується розташовувати ключові слова і фрази на початку заголовка.
Бажано найбільш важливі ключові слова включити в перші десять слів (і 80 символів). У будь-якому випадку – чим ближче до початку, тим краще. ”
Title визначення
Основне призначення тега Title, це точний і короткий опис змісту контенту сторінки. Даний елемент має дуже важливе значення як для користувачів (коли вони приймають рішення перейти чи на дану сторінку з результатів пошукової видачі), так і для пошукових систем (один з важливих факторів визначення релевантний сторінки певними пошуковими запитами). ”
Title термін
Google зазвичай відображає перші 50-60 символів або стільки символів, скільки поміститься в 512 пікселів. Якщо всі ваші заголовки будуть 55 символів, то ви можете очікувати, що близько 95% сторінок будуть повністю відображатися.
Стань ефективним інтернет маркетологом — запишись до нас на курси! Школа Інтернет Маркетингу: курси з найбільш популярних спеціальностей: інтернет маркетолог, SMM спеціаліст, SEO спеціаліст.