Skip to main content

Що таке Tone of voice

“Тон голосу (Tone of voice) — тон бренду, це те, як каже ваш бренд.

У ньому виражаються:

  1. Цінності бренду
  2. Філософія бренду
  3. Ставлення до аудиторії

Голос бренду – це стратегія комунікації. І одночасно набір відомих патернів, завдяки яким люди можуть ідентифікувати компанію.

Навіщо потрібен тон голосу (Tone of voice)?

  • встановити більш глибокий емоційний зв’язок з цільовою аудиторією
  • справити на них більш сприятливе враження, представити цінності бренду
  • вибудувати довгострокові довірчі відносини з ЦА (саме відносини визначають поведінку при покупці)
  • виділитися серед конкурентів

Стисле керівництво до дії:

Насамперед визначтеся, що для вас і вашої команди Tone of Voice – це необхідна умова для взаєморозуміння. Позначте пріоритети. Можливо, слід більше уваги приділити тональності комунікації. Або ж попрацювати над певними елементами голосу бренду.

Зафіксуйте основні принципи вашого Tone of Voice і доведіть їх до всіх співробітників, коммуніцірующіх з ким-небудь (клієнтами, партнерами, журналістами і т. Д.) Від імені бренду.
І найголовніше – будьте послідовні. Ви повинні строго дотримуватися встановлених вами принципів Tone of Voice. ”

Що таке Tone of voice термін визначення

Tone of voice визначення

Тональність комунікації – це спосіб застосування голосу бренду в конкретних обставинах. Якщо голос бренду – це мова якою ви говорите з людьми, тональність комунікації – це емоції, які ви вкладаєте в своє повідомлення.

Навіщо потрібен Tone of voice?

  1. Щоб зміцнити зв’язок з цільовою аудиторією, підлаштується під неї.
  2. Для того щоб у вигідному світлі представити цінності бренду і вразити потенційного клієнта.
  3. Стати запам’ятовуються і слідчо знайти довготривалих клієнтів.
  4. Ну і звичайно ж відрізняться від конкурентів.

Tone of voice термін

Найчастіше Tone of voice описують в брендбуці компанії. Там детально розписують слова, якими повинна починатися листування з клієнтом, фрази і навіть накреслення літер, тобто шрифт. Головне дотримати одне правило при написанні Tone of voice – це зрозумілість.

Стань ефективним інтернет маркетологом — запишись до нас на курси! Школа Інтернет Маркетингу: курси з найбільш популярних спеціальностей: інтернет маркетолог, SMM спеціаліст, SEO спеціаліст.

Leave a Reply

Close Menu

Школа Інтернет Маркетингу

Ярославський провулок, 1/3, Київ