Що таке Tone of voice
“Тон голосу (Tone of voice) — тон бренду, це те, як каже ваш бренд.
У ньому виражаються:
- Цінності бренду
- Філософія бренду
- Ставлення до аудиторії
Голос бренду – це стратегія комунікації. І одночасно набір відомих патернів, завдяки яким люди можуть ідентифікувати компанію.
Навіщо потрібен тон голосу (Tone of voice)?
- встановити більш глибокий емоційний зв’язок з цільовою аудиторією
- справити на них більш сприятливе враження, представити цінності бренду
- вибудувати довгострокові довірчі відносини з ЦА (саме відносини визначають поведінку при покупці)
- виділитися серед конкурентів
Стисле керівництво до дії:
Насамперед визначтеся, що для вас і вашої команди Tone of Voice – це необхідна умова для взаєморозуміння. Позначте пріоритети. Можливо, слід більше уваги приділити тональності комунікації. Або ж попрацювати над певними елементами голосу бренду.
Зафіксуйте основні принципи вашого Tone of Voice і доведіть їх до всіх співробітників, коммуніцірующіх з ким-небудь (клієнтами, партнерами, журналістами і т. Д.) Від імені бренду.
І найголовніше – будьте послідовні. Ви повинні строго дотримуватися встановлених вами принципів Tone of Voice. ”
Tone of voice визначення
Тональність комунікації – це спосіб застосування голосу бренду в конкретних обставинах. Якщо голос бренду – це мова якою ви говорите з людьми, тональність комунікації – це емоції, які ви вкладаєте в своє повідомлення.
Навіщо потрібен Tone of voice?
- Щоб зміцнити зв’язок з цільовою аудиторією, підлаштується під неї.
- Для того щоб у вигідному світлі представити цінності бренду і вразити потенційного клієнта.
- Стати запам’ятовуються і слідчо знайти довготривалих клієнтів.
- Ну і звичайно ж відрізняться від конкурентів.
Tone of voice термін
Найчастіше Tone of voice описують в брендбуці компанії. Там детально розписують слова, якими повинна починатися листування з клієнтом, фрази і навіть накреслення літер, тобто шрифт. Головне дотримати одне правило при написанні Tone of voice – це зрозумілість.
Стань ефективним інтернет маркетологом — запишись до нас на курси! Школа Інтернет Маркетингу: курси з найбільш популярних спеціальностей: інтернет маркетолог, SMM спеціаліст, SEO спеціаліст.