Що таке UGC
User-generated content – англ. призначений для користувача контент. Те, що пишуть і розміщують користувачі: коментарі до статей, відгуки, блоги на сайті, форуми. Це може бути і текстовий контент, і фотографії, і відео.
UGC (User-generated content або призначений для користувача контент) – це оригінальний контент, який створюється аудиторією бренду.
Цим контентом може бути все, що завгодно – починаючи від відгуків і коментарів у блозі і закінчуючи фото- і відеороликами. Компанія може використовувати його в своїх цілях – на сайті або в соціальних мережах для просування бренду, і часто UGC виявляється набагато ефективніше звичайного контенту.
Використання UGC вигідно двом сторонам – і компанії, і користувачам. Компанії воно вигідно отриманням фантастичної кількості свіжих ідей і унікального контенту, на генерування яких у неї могли б піти багато безсонних ночей.
До того ж, найчастіше призначений для користувача контент не вимагає серйозних грошових вкладень. А користувачам створення UGC дозволяє співпрацювати з улюбленим брендом, виразити себе творчо, отримуючи за це різні винагороди і знижки, і навіть вносити якісь свої, нехай і маленькі, зміни в компанії. UGC (абревіатура “User Generated Content” перекладається як “Контент, створюваний користувачами) – це призначений для користувача контент, будь-яке інформаційно значуще наповнення від користувача.
UGC визначення
При правильному використанні UGC на сайті компанії підвищується довіра споживачів і інтерес до ресурсу в цілому.Таким контентом може бути фотографія, відгук, коментар, відеофайл, оцінки товарів і послуг і т.д.
UGC термін
Таким контентом може бути фотографія, відгук, коментар, відеофайл, оцінки товарів і послуг і т.д.
UGC контент – це:
- Форум на сайті
- Коментарі до статей і новин
- Блог користувача на порталі
- Конкурси, вікторини
- Відгуки, рейтинги, оцінки
Стань ефективним інтернет маркетологом — запишись до нас на курси! Школа Інтернет Маркетингу: курси з найбільш популярних спеціальностей: інтернет маркетолог, SMM спеціаліст, SEO спеціаліст.