Skip to main content

Що таке UTM-мітка

UTM-мітка (Urchin Tracking Module) – змінна, додається в URL-адресу сторінки і дозволяє системі веб-аналітики отримати додаткову інформацію про джерело трафіку.

UTM-мітки допомагають рекламодавцям сегментувати користувачів за певним типом і поведінки, а також аналізувати кінцеву мету – продажу.

Параметри, які допомагають відстежити переходи з конкретних посилань і отримати інформацію про трафік. Використовують для оцінки рекламних кампаній. Utm-мітки прописуються в кінці посилання.

Існують обов’язкові і необов’язкові параметри

Обов’язкові utm-мітки:

  • utm_source – відстежує джерело
  • utm_medium – розрізняє реклами за типом
  • utm_campaign – назва конкретної рекламної кампанії. “” Необов’язкові utm-мітки:
  • utm_term – для збору статистики за ключовими словами
  • utm_content – конкретне оголошення в рамках рекламної кампанії

Що таке utm-мітки термін визначення

UTM-мітка визначення

UTM-мітки допомагають отримати детальну інформацію по кожному джерелі трафіку. Наприклад, визначити, які ділянки рекламної кампанії приносять найменшу кількість прибутку. Це допоможе оперативно реагувати на зміни на сайті і перерозподіляти рекламний бюджет.

UTM-мітка термін

Параметри UTM використовуються для сортування даних в системі аналітики і групують змінні, які передаються. Такі назви – статичні і не змінюються. Значення міток, навпаки, можна змінювати і задавати самостійно.

Стань ефективним інтернет маркетологом — запишись до нас на курси! Школа Інтернет Маркетингу: курси з найбільш популярних спеціальностей: інтернет маркетолог, SMM спеціаліст, SEO спеціаліст.

Leave a Reply

Close Menu

Школа Інтернет Маркетингу

Ярославський провулок, 1/3, Київ