Що таке UTM-мітка
UTM-мітка (Urchin Tracking Module) – змінна, додається в URL-адресу сторінки і дозволяє системі веб-аналітики отримати додаткову інформацію про джерело трафіку.
UTM-мітки допомагають рекламодавцям сегментувати користувачів за певним типом і поведінки, а також аналізувати кінцеву мету – продажу.
Параметри, які допомагають відстежити переходи з конкретних посилань і отримати інформацію про трафік. Використовують для оцінки рекламних кампаній. Utm-мітки прописуються в кінці посилання.
Існують обов’язкові і необов’язкові параметри
Обов’язкові utm-мітки:
- utm_source – відстежує джерело
- utm_medium – розрізняє реклами за типом
- utm_campaign – назва конкретної рекламної кампанії. “” Необов’язкові utm-мітки:
- utm_term – для збору статистики за ключовими словами
- utm_content – конкретне оголошення в рамках рекламної кампанії
UTM-мітка визначення
UTM-мітки допомагають отримати детальну інформацію по кожному джерелі трафіку. Наприклад, визначити, які ділянки рекламної кампанії приносять найменшу кількість прибутку. Це допоможе оперативно реагувати на зміни на сайті і перерозподіляти рекламний бюджет.
UTM-мітка термін
Параметри UTM використовуються для сортування даних в системі аналітики і групують змінні, які передаються. Такі назви – статичні і не змінюються. Значення міток, навпаки, можна змінювати і задавати самостійно.
Стань ефективним інтернет маркетологом — запишись до нас на курси! Школа Інтернет Маркетингу: курси з найбільш популярних спеціальностей: інтернет маркетолог, SMM спеціаліст, SEO спеціаліст.