Словник

Воронка продажів

Що таке воронка продажів

Воронка продажів – принцип розподілу потенційних клієнтів за стадіями всього процесу – від першого контакту до продажу товару або послуги.

    “Воронка продажів – цикл, який проходить споживач при покупці товару. У класичній воронці продажів 4 етапи:

  • Виникнення потреби
  • Інтерес (вивчення товару)
  • Усвідомлення
  • Дія (купівля)”

Ця концепція символізує шлях, який проходить середньостатистичний клієнт від моменту, коли ваш продукт привернув його увагу і до моменту покупки. На цьому шляху необхідно враховувати всі виникаючі у покупця потреби, питання і мотиви для прийняття рішення. Сенс застосування концепції воронки продажів полягає в тому, щоб визначити основні етапи прийняття рішення про покупку, а потім побудувати спілкування з клієнтом з урахуванням його настрою і того, які рішення він приймав на кожному з етапів. Воронка продажів – це аналітичний інструмент, який дозволяє зрозуміти, як ваш потенційний клієнт приходить до рішення про покупку ваших товарів або послуг, якими мотивами він керується, роблячи цю покупку. Розуміючи всі ці кроки до покупки, ви зможете контролювати поведінку клієнта, ненав’язливо стимулюючи його інтерес і спонукаючи його до покупки.

Терміни та визначення

Воронка продажів визначення

“Для чого потрібна воронка продажів?

Насправді все просто – для того, щоб розуміти весь процес потенційного клієнта, прикидати витрати на кінцевого клієнта, і планувати розвиток бізнесу. ”

Воронка продажів термін

“Стандартна структура воронки приблизно така:

  • знайомство
  • Інтерес
  • бажання
  • діяДля бізнесу дія може бути: заявка на послугу, дзвінок, підписка на розсилку, укладення договору, покупка. “

Стань ефективним інтернет маркетологом — запишись до нас на курси! Школа Інтернет Маркетингу: курси з найбільш популярних спеціальностей: інтернет маркетолог, SMM спеціаліст, SEO спеціаліст.

Leave a Reply

Школа Інтернет Маркетингу

Ярославський провулок, 1/3, Київ